Event Manager /Senior Event Manager
Kim jesteśmy?
Argentum Event to jedna z największych agencji eventowych w południowej Polsce. Specjalizujemy się w eventach korporacyjnych. Od 12 lat pracujemy dla największych firm i brandów działających w Polsce i Europie. Prężnie rozwijamy się zarówno w eventach offline, jak i online oraz w wydarzeniach hybrydowych, dzięki czemu, bez względu na sytuację pandemiczną w kraju, nigdy nie zwalniamy tempa. Dowiedz się więcej o naszej agencji eventowej pod tym linkiem.
Opis stanowiska
Event manager pełni kluczową rolę w naszej firmie. Odpowiada za przygotowanie koncepcji eventu, jego budżetowanie, współpracę z klientem oraz realizację i rozliczenie wydarzenia.
Nie mamy górnej granicy wynagrodzenia na tym stanowisku. Jeśli jesteś sfokusowany/a na osiąganiu celów, targety Cię motywują, chcesz osiągać jeszcze więcej, a praca pod presją czasu nie jest Ci obca – to zapraszamy dalej 🙂
Codzienna praca to:
- kontakt z klientem oraz przygotowywanie ofert (również opracowanie kreatywne)
- budżetowanie i kosztorysowanie tych ofert
- współpraca z podwykonawcami
- współpraca z innymi managerami oraz teamem juniorów
- koordynacja przygotowania eventów, w tym zakupy i przygotowywanie sprzętu na magazynie
- rozliczanie eventów po ich realizacji
Oprócz tego częścią pracy Event Managera są wyjazdy na realizacje, które często pochłaniają kilkanaście godzin w ciągu doby. Praca na realizacjach jest (dobrze) płatna dodatkowo.
Wyjazdy na realizacje obejmują często weekendy. Są to też wyjazdy zagraniczne.
Wymagania
- minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku managerskim przy organizacji korporacyjnych eventów integracyjnych, teambuildingów, warsztatów integracyjnych – warunek konieczny
- wysokie umiejętności sprzedażowe
- łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji
- biegłe poruszanie się w programach PowerPoint i Excel
- kreatywność i nieszablonowy sposób myślenia
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu
- dobra znajomość rynku eventów korporacyjnych
- wysoka dyspozycyjność
- koncentracja na wyniku i realizacji założeń budżetowych
Mile widziane
- prawo jazdy
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
Co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie (na umowę o pracę lub kontrakt B2B)
- wynagrodzenie składające się z solidnej podstawy, premii za realizacje oraz wysokich premii uzależnionych od KPI (w zależności od formy współpracy i Twojego doświadczenia podstawa wynagrodzenia może wynosić między 6 800 a 10 000 PLN)
- dostęp do platformy kafeteryjnej (sam/a wybierasz swoje benefity pozapłacowe)
- indywidualny budżet szkoleniowy (stawiamy na Twój rozwój)
- pracę zdalną (chociaż wymagającą czasami podróży do Wrocławia)
- elastyczne godziny pracy
- brak górnej granicy wynagrodzenia. Sky is the limit 🙂
Etapy rekrutacji:
- wypełnienie formularza aplikacyjnego
- rozmowa rekrutacyjna
- case study
- spotkanie z Dyrektorem Operacyjnym
Jeśli czujesz, że jesteś do tego stworzony(a) to wypełnij formularz rekrutacyjny i zacznij działać z Argentum Event!