JUnior Event Manager
Kim jesteśmy?
Argentum Event to jedna z największych agencji eventowych w południowej Polsce. Specjalizujemy się w eventach korporacyjnych. Od 15 lat pracujemy dla największych firm i brandów działających w Polsce i Europie. Prężnie rozwijamy się zarówno w eventach offline, jak i online oraz w wydarzeniach hybrydowych. Dowiedz się więcej o naszej agencji eventowej pod tym linkiem.
Opis stanowiska
Głównym zadaniem Junior Event Managera jest pomoc innym Managerom
w przygotowywaniu ofert eventowych oraz w późniejszej realizacji wydarzenia.
Codzienna praca to:
- pomoc w przygotowywaniu ofert, prezentacji i kosztorysów
- współpraca z podwykonawcami w przygotowaniu oferty oraz finalnego wydarzenia
- pomoc Event Managerom w codziennej pracy
- koordynacja przygotowania eventów, w tym zakupy i przygotowywanie sprzętu na magazynie
Oprócz tego częścią pracy Junior Event Managera są wyjazdy na realizacje, które często pochłaniają kilkanaście godzin w ciągu doby. Praca na realizacjach jest płatna dodatkowo.
Wyjazdy na realizacje obejmują również często weekendy. Są to też wyjazdy zagraniczne.
Wymagania
- dużo energii i zapału do pracy
- łatwość w nawiązywaniu relacji
- swobodne poruszanie się w programach PowerPoint, Excel, Canva
- płynne poruszanie się po wyszukiwarce Google
- wysoka dyspozycyjność
Mile widziane
- prawo jazdy
- biegła znajomość języka angielskiego
- status studenta
- znajomość rynku eventów korporacyjnych
- wysokie umiejętności sprzedażowe
Co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie (na umowę zlecenie, po awansie UoP lub B2B)
- Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii za realizacje
- Możliwość nauki, rozwoju i awansu
- pracę w młodym, energicznym zespole, który kocha eventy
Jeśli czujesz, że jesteś do tego stworzony(a) to wypełnij formularz rekrutacyjny i zacznij działać z Argentum Event!